آزمون های جذب مترجم و استخدام در مهام ترجمه

آزمون جذب مترجم در مهام ترجمه

در صورتی که شرایط عمومی و اختصاصی استخدام در مهام ترجمه را دارا هستید می‌توانید در آزمون استخدامی ما شرکت کنید و در صورت کسب نمره قبولی جهت ادامه روند همکاری با شما تماس می‌گیریم.

اگر با شرایط عمومی و اختصاصی مهام ترجمه آشنایی ندارد حتما قبل از شرکت در آزمون این صفحه را مطالعه کنید.

آزمون در نظر گرفته شده برای استخدام در مهام ترجمه فعلا فقط برای زبان انگلیسی می‌باشد. متن کوتاهی از یک مقاله در لینک زیر قرار گرفته است. لطفا آن را دانلود کرده و پس از تکمیل ترجمه از طریق آپلود فایل برای ما ارسال کنید.

نکات:

  1. فایلی که جهت آزمون در نظر گرفته شده است، قسمتی از دو مقاله مجزاست که باید متن انگلیسی را به فارسی، و همچنین متن فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید.
  2. فایلی که از طریق لینک زیر دانلود می‌کنید یک فایل ZIP می‌باشد. لذا ترجیا از طریق کامپیوتر و یا لپتاپ جهت دانلود استفاده کنید و از طریق گوشی موبایل دانلود نکنید.
  3. فایلی که برای ما آپلود می‌کنید باید در دو فرمت PDF و WORD باشد.
  4. باید هر دو متن فارسی و انگلیسی به زبان مقابل ترجمه شود و همچنین رعایت نکات نگارشی و کیفیت ترجمه در فرایند ارزیابی و استخدام موثر است.
  • فایل ها را به اینجا بکشید
    انواع فایل های مجاز : pdf, docx, zip.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مقالات مرتبط زیر را هم بخوانید!!

نرخ و سرعت ترجمه

نرخ و سرعت ترجمه

نرخ و سرعت ترجمه بنا بر تعداد کلمات متن ترجمه و تعداد افرادی که متن ترجمه را بر عهده دارند، متغیر است. در واقع، تصمیم‌گیری در مورد نرخ کار ترجمه غالبا چالش‌انگیزترین جنبه برای مترجمانی است که کار ترجمه خود را به تازگی شروع کرده‌اند. آندسته از مترجمانی که کار خود را با کار برای یک شرکت جاافتاده شروع کرده‌اند می توانند از این تجربه بهنگام نرخ گذاری و سرعت کار استفاده کنند اما این سئوال آزاردهنده برای همه ما همچنان باقیست که ما با چه سرعتی می توانیم ترجمه کنیم؟

استراتژی های ترجمه فوری مقالات تخصصی در موسسه مهام ترجمه

استراتژی های ترجمه فوری مقالات تخصصی در موسسه مهام ترجمه

استراتژی موسسات ترجمه نسبت به ترجمه فوری مقالات تخصصی بستگی به سفارش مشتری دارد.در این بین موسسه مهام ترجمه می‌تواند با توجه به زمان و متن درخواست شده از طرف مشتری بهترین رویکرد را برای ترجمه فوری مقاله تخصصی انتخاب کند. یکی از مسائل مهمی که موسسه مهام ترجمه توجه خاصی...

ترجمه فوری مهام ترجمه

ترجمه فوری مهام ترجمه

ترجمه فوری تلفیقی از هنر و مهارت مترجم می باشد. ترجمه و نگارش صحیح در کوتاهترین زمان نیازمند تجربه و توان بالایی می باشد. مترجمین ما در موسسه مهام ترجمه در رشته های تخصصی خود مهارت کامل دارند و میتوانند متون شما را در کوتاه ترین زمان به شکل مطلوب ترجمه نماییند.

راه های ارتباط با مهام ترجمه

4 + 11 =