یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان دکتری در رشته های مختلف، ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی است. چرا که شرط دفاع از پایان نامه دکتری چاپ حداقل یک مقاله در ژورنال های معتبر و به خصوص ژورنال های آی اس آی می باشد. ژورنال های معتبر حساسیت زیادی بر کیفیت زبان مقاله دارند مخصوصا” اگر که متن مقاله ترجمه از زبان دیگر باشد این حساسیت دو چندان می شود.  ترجمه مقاله از فارسی به انگلیسی بسیار دشوار تر از ترجمه مقاله از انگلیسی به فارسی می باشد. زیرا مترجم علاوه بر تسلط بر زبان مقصد باید دانش کافی از قواعد نگارشی زبان مقصد داشته باشد و این به تنهایی کار را بر مترجم بیش از بیش سخت می کند. هر مترجمی قادر به ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی نمی باشد زیرا این گونه ترجمه مستلزم داشتن دانش نگارشی بسیار قوی می باشد. از این رو بسیاری از دانشجویان دکتری از پس ترجمه مقاله خودشان بر نمی آیند و ترجمه مقاله را به موسسات ترجمه واگذار می کنند. موسسه مهام ترجمه یکی از موسسات پیشگام در ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی به ویژه برای مجلات معتبر و آی اس آی می باشد. 

ترجمه-کتاب-انگلیسی-به-فارسی-توسط-مهام-ترجمه

چرا مهام ترجمه را برای ترجمه مقاله فارسی به انگلیسی انتخاب کنیم؟

  1. ترجمه بیش از ۱۰۰۰۰ مقاله آی اس آی از بدو تاسیس در رشته های تخصصی مختلف
  2. داشتن بیش از ۱۰۰۰ مترجم خبره در رشته های تخصصی مختلف که اکثر آنها دارای مدرک دانشگاهی فوق لیسانس و دکتری می باشند.
  3. مدیریت قوی و توانمند موسسه که در هر لحظه پاسخگوی نیاز مشتریان و دانشجویان عزیز بوده و همواره نیازهای مشتریان محترم را در الویت کارهای موسسه قرارداده و خواهد داشت.
  4. همراهی و پاسخگویی دانشجویان و مشتریان محترم تا لحظه چاپ مقاله تخصصی
  5. معرفی ژورنال های معتبر برای چاپ مقاله دانشجویان

مقالات مرتبط زیر را هم بخوانید!!

استراتژی های ترجمه فوری مقالات تخصصی در موسسه مهام ترجمه

استراتژی های ترجمه فوری مقالات تخصصی در موسسه مهام ترجمه

استراتژی موسسات ترجمه نسبت به ترجمه فوری مقالات تخصصی بستگی به سفارش مشتری دارد.در این بین موسسه مهام ترجمه می‌تواند با توجه به زمان و متن درخواست شده از طرف مشتری بهترین رویکرد را برای ترجمه فوری مقاله تخصصی انتخاب کند. یکی از مسائل مهمی که موسسه مهام ترجمه توجه خاصی...

ترجمه فوری مهام ترجمه

ترجمه فوری مهام ترجمه

ترجمه فوری تلفیقی از هنر و مهارت مترجم می باشد. ترجمه و نگارش صحیح در کوتاهترین زمان نیازمند تجربه و توان بالایی می باشد. مترجمین ما در موسسه مهام ترجمه در رشته های تخصصی خود مهارت کامل دارند و میتوانند متون شما را در کوتاه ترین زمان به شکل مطلوب ترجمه نماییند.

ترجمه تخصصی و فوری برای شرکت‌های بین المللی

ترجمه تخصصی و فوری برای شرکت‌های بین المللی

اگر یک شرکت بین المللی هستید و با تجار و بازرگانان کشور‌های مختلف به زبان‌های متفاوت مراودات تجاری و سیاسی دارید می‌توانید جهت ترجمه دقیق و اصولی نامه، کتاب، مقالات و … از موسسه مهام ترجمه استفاده نمایید. متخصصین مهام ترجمه کلیه کتب و مقالات شما را به زبان‌های مختلف مورد نظر شما ترجمه خواهند کرد.